Re: Linux czy Win2000 Server dla bazy Oracle ?

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 12:56:19 MET DST

Dnia Tue, 22 May 2001 10:58:00 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal:

>Tyle, ze dobry admin kosztuje. A Netware'a na upartego zainstalujesz,
>postawisz na nim serwer bazy i zapominasz, ze istnieje :)
Swiete slowa - kiedys mialem zrobic robotke dla apteki/lecznicy dla
zwierzat (zmiana IPXa na TCP/IP) i okazalo sie, ze chodzi to wlasnie
na Novellu (= nie moja dziedzina), hasel zero, manuali zero, ogolnie -
wszyscy o nim zapomnieli, tym bardziej ze wladowano go w biurko bez
monitora i bez klawiatury.. a zarzadzalo z innego kompa :) (z tym, ze
i takiej nawet nie bylo potrzeby)
Chyba nadal to tak chodzi - bo bylem niedawno na szczepieniu mojego
psa i moglem looknac

Pozdrawiam
Jarek

email: jgoralski_at_faq.net.pl