Re: sieć-problem

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 12:16:18 MET DST

ToMasz wrote:
> chodzi na skrętce. Wyciągam skrętkę, łącze przez koncentryk-dupa.

 Mam taki problem z 3com-ami, ze trzeba zrestartowac (najlepiej
wylaczyc) komputery przy zmianie medium na BNC.

 Ale ja bym radzil jeszcze jedna rzecz - wez omomierz i wpakuj go w
wyjscie BNC kazdej z kart. Mam tutaj takiego Intela, ktory ma zwarte
wyjscie BNC (ok. 4 omy :). Wpiecie go do sieci na BNC powoduje jej
calkowite zablokowanie. Mam tez 3coma, ktory ma co prawda duza
rezystancje na BNC, ale wpiecie go do sieci daje ciekawy efekt 100%
kolizji (tak, jakby powtarzal pakiety automatycznie czy cus).

 Rozwiazanie - sprawdz inne karty (nawet z komisu za 10zl jakies
NE2000).

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl