Re: outlook

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 09:12:54 MET DST

Witam!!!

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B0914AC.5E617C77_at_iname.com...
> Hi,

> I dalej będzie ściągał, bo bez ściągnięcia nie da się nijak
> przeczytać :) Potrzebne jest jaśniejsze pytanie.

Da sie tylko trzeba czytac z tego wlasnie konta np. tak jak juz chyba ktos
pisal pine'm.
Ale ja korzystam z opcji pozostawiania kopii i w Outlooq pod winda i w
mozilli pod linuchem, a gdy wejde na konto i zarzuce pine'a wszystko wyglada
tak jakbym czytal wiadomosci samym pinem, wiec mnie to satysfakcjonuje :-)

Pozdrawiam
Marek Jamiolkowski