Stacja dyskow

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 09:13:32 MET DST

Mam dziwny problem pod Win ME.
Jakis czas temu zauwazylem ze gdy wloze
dyskietke do stacji, otworze okno dyskietki
i zaznacze jakis plik to glupia winda przeczyta
go calego. Kopiowanie takiego pliku z dyskietki
trwa ulamki sekund bo nic nie trzeba juz czytac
z dyskietki (rownie dobrze moge sobie ja wyciagnac)
Pol biedy gdy plik ma kilkadziesiat kB ale
jak ma 1,38MB to po zaznaczeniu tego pliku
musze czekac az go calego nie przeczyta.
Jak mam to wylaczyc, moze jest jakas opcja
co za to odpowiada ?

Acha jeszcze jendo pytanko. Po pewnym czasie
pracy w win, (raz krotko, raz dlugo) znikaja mi ikony
a raczej przyciski. Np. zamiast przysicku Start mam
jakies smieci, przyciski do zamykania, minimalizacji,
pola wyboru, opcji itp. wszedzie jakies smieci.
Czy czas na przeinstalowanie windy ?
Moze jest jakis szybszy sposob ?

Pozdrawiam Slawek