Direct3D i Pszyspieszenie textury AGP niedostepne_

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 00:04:45 MET DST

Hi!
Czy wiecie może dlaczego pod Win2k mam cos nie tak ze sterownikami DX8 bo
uruchamiając narzędzie diagnostyczne DirectX mam niedostępne dwie funkcje
Direct3D - Niedostępne i Przyspieszenie tektury AGP - niedostępne i nie
mogę sobie pograć pod Win2k a pod ME wszystko jest OK.
Grafika na TNT2 - Detonator 11
płyta gl na 440BX
Win2k+SP1
DX8
Co mogę zrobić aby wykorzystać niedostępne funkcje DX8 ?

--
hallucinogen_at_go2.pl
hallucinogen2_at_poczta.onet.pl