Re: Kasza na ekranie (V3k)

Autor: Jarek Pyszkiewicz (jpyszkiewicz_at_hotmail.com)
Data: Tue 22 May 2001 - 00:10:20 MET DST

"Jarek" <jpyszkiewicz_at_hotmail.com> wrote in message

> Zajrze dzisiaj zeby sie upewnic, ale chyba nic specjalnego. Radiotor.
> Nie sadze zeby byl tam wentylator.
>
> Jakos nie jestem przekonany ze jest to temperatura. Komputer chodzil
> pare razy dluzej i nic mu nie bylo, a pogoda ostatnio takze nie
> najcieplejsza. Przynajmniej u mnie.

Sprawdzilem i rzeczywiscie. Nie ma wentylatora. Jest duzy aluminiowy
radiator. Komputer po calym dniu stania w domu nadal zle sie startuje. W
POST i w safe-mode Win98 jeszcze cos mozna odczytac, ale juz normalny tryb
rozwala ekran i zawiesza komputer na twardo. No coz, trzeba sie bedzie
rozejrzec za czyms nowym :-(((...

pozdrawiam, Jarek