Re: Jak pozbyc sie tego komunikatu ?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 00:02:36 MET DST

Użytkownik "Damian" <damian_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> SMART: Failure Predicted on Hard Disk 0: xxxxxx (i tutaj numer twardziela)
> WARNING: Immediately back-up your data and replace your hard disk drive. A
> failure may be immienent.
[...]
> potraficie pomoc ? Wytlumaczyc o co chodzi ? Opisac mi jak sie pozbyc tego
> draba ?

zaformatowac dysk; potem go zapisac zerami np w norton utilitesie; wyjac z
obudowy i zaniesc do serwisu o ile hdd jest jeszcze na gwarancji; przed
oddaniem im sprzetu zapisz sobie jego numer seryjny, zeby ci nie wcisneli
tego samego dysku po jakiejstam naprawie;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem