Re: Pytanie

Autor: Piotr P. (hubala_at_bph.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 22:57:44 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol">
> Dlatego należałoby dążyć jednak do zmiany nazwy z pl.comp.pecet na
> pl.comp.sprzet.pecet albo coś w tym stylu...

Witam
Tu masz racje ja sam byłem w "potrzebie" i szukałem grupy ,ktora zajmuje sie
tematyka sprzetu i nie znalazlem ale intuicja mnie skierowala na ta grupę i
trafnie.
Masz w zupelności racje ,że grupa wina zmienić nazwe na pl.comp.sprzet.pecet
lub coś majacego w nazwie ze sprzetem.
Pozdrowienia:)))
Piotr

--
|" Człowiek jest z natury dobry , psuje go tylko system "