Re: kiepski wydruk na HP

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 22:40:57 MET DST

> czyscilem pojemnik softem jak i recznie i nic...

HP ma prawdopodobnie mechanizm autodestrukcji pojemniczkow.
Zdarza mi sie ze nowy firmowy pojemniczek drukuje idealnie, a potem jakosc
sie nagle zmienia, zapelnienie jest pasami niejednakowe, tak jakby sie
uszkadzala polowa dysz.
Moze to wina producentow oem, ktorzy stosuja gorsze materialy na glowice
i atrament po dluzszym okresie przezera blaszki, ktore sa zlocone, ale
wartwa zlota
zostala tak zmniejszona, ze korozja metalu nastepuje samoistnie z biegiem
czasu.

Kiedys moglem napelniac zbiorniczek kilka razy i byl ok, a teraz mam nowy i
sam sie uszkadza, a ma jeszcze duzo firmowego atramentu.
Kazdy kolejny zakup nowego czarnego cartridge'a za 160 zl doprowadza mnie do
bolesci zoladka, gdy sobie uswiadomie, ze nowa drukarka HP z 2 tuszami
kosztuje od 330 zl., ale chyba producent nie pozostawia mi innego wyboru i
zaczne
kupowac nowe drukarki na same tusze, i bez tuszow, na gwarancji, odstepowac
je za 100 zl.
Jacek