Re: what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 21:17:34 MET DST

Some day I met a message from "Krzysztof Szmurło"
<krzysiek_at_mexico.ras.com.pl>. The message said:

> Witam. A ja właśnie sobie wymieniłem ISAową aztech2320 na PCI fm801.
> I tak jak zupełnie nie mogłem oglądać filmów (co jakieś 10s nowa klatka)
> tak teraz chodzi wszystko płynniutko.
> Aha mam k6-2 300MHz
>
> Pozdrawiam
> -=KS=-

To ja juz nic nie zahaczam... Jedni mowia mi, ze karta muzyczna na ISA nie
wplywa znaczaco na wydajnosc, u innych wymiana karty muzycznej ISA na PCI
sprawia, ze komputer dostaje speeda. Kto w koncu ma racje? Piszesz, ze masz
procesor 300, ale nie podajesz innych parametrow komputera (dysk twardy,
jaki UDMA, naped cd, czego uzywasz do odpalania filmikow itd.). Nie
pamietam, czy np. SiSoft Sandra w swoich testach mozna uzyskac info na temat
tego, co w koncu najbardziej wyhamowuje komputer, jesli nie, to czy sa
jakies fajne programiki to
umozliwiajace....

--
Pozdr  & cu