Re: Obudowa

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:59:21 MET DST

> Jakis czas temu polecaliscie mi obudowe Codegen tylko okazalo sie,
> ze do midi w zyciu nie uda mi sie zmiescic plyty pod durona i 3-4
> pelnowymiarowych urzadzen 5,25" (CD, CD-RW, kieszen), a nie
> zamierzam kupowac big tower, wiec co proponujecie?

nie zamierzalem kupowac big towera, pojechalem do hurtowni
z kumplem i .... wrocilem z big tower LOL :)
nie zaluje, ze dalem sie namowic, tylko po powrocie do domu
okazalo sie ze nie moge zamontowac plastikowych podstawek bo mi
sie pod stol nie zmiesci.

tutaj mozesz sobie poogladac Codegeny.
http://www.emiter.com.pl/produkty_kategorie.php3?kategoria=obudowy

--