Re: 2000 zgubilo Cd-rom

Autor: Sar (sar_at_wpUSUNTO.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:06:51 MET DST

Użytkownik "Cebi" <cebula_at_dobrestrony.com.pl> napisał w wiadomości...

> Po zainstalowaniu SP2 na 2000 ( w wersji ang) zniknely mi napedy CD. Jeden
> CD jest podpiety do kontrolera na plycie. Drugi (jest to nagrywarka
Yamaha)
> jest na kontrolerze SCSI. Niestety obu nie widac.
> Moze ktos ma jakies pomysly jak z tego wybrnac??
> P.S. Przeinstalowanie systemu nie pomoglo...

Popatrz w BIOS-ie, czy są wykrywane obydwa urządzenia (jeżeli komp nie
wykrywa sam, to ustaw ręcznie). Zainstaluj sterowniki z płyty Win2K (jeśli
to nic nie da - sterowniki dostarczone ze sprzętem). Możliwy jest też
konflikt uaktualnienia - do Windowsa 2000 English musi być SP w wersji
angielskiej.

--
Sar (sar_at_wp.pl)