Re: Jaki dysk twardy (moze FUJITSU 40GB)???

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 16:20:11 MET DST

On Fri, 18 May 2001 07:45:48 +0200, "/// Kaszpir ///"
<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> wrote:

>Ok.
>
>Wczoraj testowałem włąśnie Fujitsu 30GB na łożyskach olejowych.
>
>Testowałem na MSI K7 Turbo (ATA-100) za pomocą HD TAch 2.61 i wyniki jakie
>uzyskałem są niskie.

1. Fujitsu sie nie podpina do ATA100 bo sie kisi. To jest super dysk
jak chodzi na ATA33. Jak ktos chce wiedziec dlaczego to niech go
obroci nogami do gory i popatrzy na to co pod spodem:
Cirrus Logic Himalaya 2 - badziewie jezeli chodzi o kontrolery.
Jak ktos musi miec szybki transfer to niech kupuje Barracude III albo
QuantumAS+ - tez sie robi wersje z lozyskami olejowymi a elektronika
jest duzo lepsza niz w Fujitsu.

2. Fujitsu moze miec 512kB albo 2MB cache i nad tym sie nie ma
co rozwodzic, po prostu w sklepie patrzy sie na RAM - jak ktos umie
przemnozyc dwie liczby jedno-dwucyfrowe to sobie policzy czy pamiec jest
0,5 czy 2MB. Oznaczenia sa w miare uniwersalne.

JaKo