Re: Kontroler HPT370

Autor: Artur Lew (artee_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 15:19:35 MET DST

> To juz drugi dysk ktory mi padl - pierwszy byl IBM 30 GB, teraz seagate
> barracuda III 30GB. W obu przypadkach na partycji systemowej pojawily sie
> bad sektory.
Witaj w klubie. Ja mam wlasnie IBM 20 5200 i oczekuje wymiany w ramach
gwarancji z w/w powodu (pewnie wezme teraz pewnie tez IBM 30 i 7200).
Nie sadze zeby to byla wina Abita tylko IBM-a.
Niektore serie jakie widzialem w 90% wracaly z powrotem do dystrybutora a
pracowaly
takze na innych plytach niz ABIT.

Niemniej dalej bede sie upieral ze dysk jest super :)

Artur