Re: Re:... -= Nowa wersja player'a: XVid;-) v.1.3 =-

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 21 May 2001 - 14:23:18 MET DST

> Hej !
>

> Nie mogę dogodzić wszystkim.
> Właśnie wielu ludziom podoba się to, że wszystkie możliwe opcje/stany
> przycisków są zapamiętywane.

Skoro tak?!?!?

> a nie próbowałeś, zrobić po prostu własny schemat ?
> Wystarczy kliknąć na pozycję listy kontrolek w zakładce 'Schematy kolorów'
> okna konfiguracji.
> Potem na dole, przycisk 'Kolor' i ustawiasz sobie wybrany kolor.
> Na końcu przycisk 'Zapisz', et wsio ;-)
O !!! a nie próbowałem a właśnie zastanawiałem się do czego tamte rzeczy są !!!

> powtórnego
> górnej
> lub
>
> acha, to może lepiej byłoby zrobić możliwość włączenia panelu
> okrojonego/przezroczystego w niektórych miejscach ?
O właśnie coś takiego - mogł by to być już schemat zapisany w kolejnej wersji.
Przezroczyste nawet jeszcze lepiej. A czasami moglo by być takie rozwiązanie
niezastąpione - bo nie ma takiego programu w który można wyświetlić np sam czas
filmu w jakimś rogu czy innym miejscu. To było by dobre.

> pionu i
> krórą
>
> nio, tiak jak pisałem wcześniej, nie da się niestety tego zrobić, używając
> kontrolki ActiveX WMP.
Oj szkoda :(

> klikam
>
> nio, chyba tak zrobię.
> Bo teraz to po kliknięciu, przeskakuje o sekundę do przodu/tyłu.
No toto też by się przydało.

> na jakim pasku ?
> I jakie dziwne rzeczy ?
Otóż leci sobie filmek, klikam P przyciskiem na pasku przewijania po lewej str
wskaznika i trzymam tam przycisk. Film zachowije się dziwnie - ale jeszcze to
sprawdzę. Jeśli wprowadziłbyś przewijanie omówione jw. to by to chyba zniknęło.

> jest
>
> nio, tylko że panel by się wtedy nie mieścił na ekranie w niższych
> rozdziałkach ;-)
 To możę go zamienić położeniem z czym innym lub coś innego zmniejszyć. A propo
czy licznik obciążenia procka zawsze skacze (u mnie Celeron 466_at_560 od 41 do
100 - pojawiają się na krótko wartości 50%, 71% 82%)

> Dodałem tylko to co jest mi potrzebne.

I tak trzymać - jest niezle!!!
adadur