Re: Re:... -= Nowa wersja player'a: XVid;-) v.1.3 =-

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 21 May 2001 - 13:12:07 MET DST

> Witam !
>
> Właśnie zamieściłem nową wersję swojego playerka.
>
> Zapraszam.
>
> --
> ---
> Pozdrowienia
>
> Vetch
> XVid;-) Video Player:
> http://vetch.magot.pl/

No przez weekend mogłem sobie potestować (obejżeć co nieco) w Xvid.
No cóż większość pierwszych uwag w zasadzi mogę wycofać. Zatem pozostają
jesczsze inne nowe oceny:
Przydałby się ustawienie, które powoduję że załadowany film otrzymuję
ustawienie domuślne rozmieru okna odp do rozdzielczości filmy. Dlaczego ? Otóż
kiedy skończyłem oglądanie filmu (tryb pełnoekranowy) to mam ustawiony jeden z
guzików myszki na zamykanie okienek (równie dobrz można użyć standardowego X),
więc kiedy otworzyłem kolejny film program sam przeszedł odrazu do trybu
pełnoekranowego.
Po drugir co bym dodał ----- naprawdę przydałby się !!!!!!! --------
!!!!!!!!!!!!!!!! dodałbym do schematu kolorów ustawienie czarnego
panelu !!!!!!!! z podświetleniem najistotniejszych rzeczy tj. czasu, oraz
innych wg uznania. Dlaczego????? Otóż można by wyświetlać film z aktywnym
panelem w górnej części (zaczerninej) przesunięcie panelu na te pole
spowodowałoby widoczność tylko np czasu wyświetlania czy godziny, do powtórnego
przesunięcia porzydałby się dleikatne obramowanie lub zaakcentowanie górnej
linijki okna. Dobrz by było nieć podgląd na czas filmu (bieżący, do końca) lub
godzinę.
Przy panScan pozostaje, lepsze byłoby zastąpienie go ręczną regulacją pionu i
poziomu. Można sorygować rozciągnięte obrazy, kosztem pewnej deformacji krórą
ustli sobie odbiorca.
No te ikonki to faktycznie można by nieco poprawić - albo chociaż nieco
powiększyś kosztem zawężenia suwaka.
W sprawie suwaka do przewijanie takie jak w WinAmpie czy Vplayerze tzn klikam
na dowolną część paska i tam film przeskakuje. Ponadto dzieją się dziwne rzeczy
z filmem kiedy kliknę lewym porzyciskiem myszki i go trzymam na pasku.
No jako szczegół to jeszcze bym skorygował okienko te w którym wyświetlany jest
wykres i obciążenie procka - poprostu bym jie rozciągnąl w poziomie.
No to narazie tyle!!!!
Ogólnie program bardzo miu się podoba mam nadzieję że będą kolejne wersje -
ulepszane ale bez przesady i zbędnych bajerów
pozdruffka
adadur