Re: duron800-gfMX-GIANTS

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 12:43:42 MET DST

On Sun, 20 May 2001 21:47:13 GMT, burt_at_polbox.com wrote:

>To proste- Durony mają dużo cieńszy kooprocesor niż nawet celeron i żaden test
Facet - to jest tekst miesiaca! Tylko wytlumacz mi, dlaczego taki np.
MAX liczy szybciej na Duronie niz na Celeronie???

>temu nie zaprzeczy. A stery do KT-133 ..... Śmiech.
Policz cos softem do grafiki 3D to zmienisz zdanie.

>Ale nie poddawaj się, może AMD albo Via coś wymyślą....
Doprawdy bardzo bawia mnie czasem teksty ludzi, ktorzy tak na prawde
niec nie wiedza a strugaja najwiekszych madrali.

Czlowieku. Osmieszyles sie i kropka.

GLide

PS. Dzieki tobie troche sie przynajmniej posmialem.