Re: [OT] komendy do zip i rar

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 12:26:48 MET DST

> witam
> przepraszam jesli NTG ale juz nie wiem gdzie tego szukac
> Mianowicie: jak pod dosem rozpakowac skompresowane pliki w zipie i rar.
> Jakim poleceniem.Wiem, ze jest to mozliwe w zipie, ale czy w rar. tego nie
wiem.
> Naprawde bedzie wdzieczny za pomoc.
> --

Witam!
Przecież RAR zgłasza się jako "nortonopodobna" nakładka i wszelkie opcje
wybiera się, nie trzeba praktycznie nic wpisywać (no, nazwę pliku czasem).
Są także wersje polskie RAR-a.
Notabene, jeśli plik pkunzip znajduje się w ścieżce (lub katalogu RAR-a) ,
to RAR rozpakowuje również pliki spakowane zipem, taki "chitrus".
Powodzenia
Gregorek