Plyta M591P - jakie max pamieci obsluguje

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Mon 21 May 2001 - 08:57:59 MET DST

Dorwalem plyte jak w temacie i mam problem , na stronie producenta :
http://shuttleonline.com/product.htm#socket7_product jak byk stoi ze
obsluguje 512MB pamieci , za to w manualu i opisach do ktorych dotarlem
podane jest ze obsluguje max 256MB pamieci w 2 modulach po 128 MB ( max 256
w dimmach lub 256 w simmach , nie mozna miksowac dimow z simami) . Wiec jak
to jest w koncu z ta plyta , obsluguje 256 megowe moduly dimm czy nie . Czy
ktos moze empirycznie sprawdzil czy plyta daje sobie rade z modulami 256MB
( nie mam pod reka i nie moge sprawdzic) .

Pozdrawiam

Ktosik