temperatura Athlona

Autor: Majster (omaestro_at_mail.go2.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 08:36:29 MET DST

Od zakupu Athlona 850 odnosze wrarzenie, ze cos jest nie tak. Coraz czesciej
wiesza sie system, niezaleznie czy pracuje na win czy na Linuksie. Wczesniej
mialem celerona 466 i takie cuuuuda sie nie dzialy. Zauwazylem, ze Athlon
strasznie sie grzeje. Moze wina lezy po stronie radiatora i wiartaczka?
Ale ja byle g...na nie mam. Pokusile sie i kupilem sliczny spiralny wiatraczek
wiec chyba to nie to. Moze ktos z was cos wie na ten temat?

*omaestro*

Pozdrawiam.