Re: Dyski Fujitsu - ktory?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 00:57:49 MET DST

Uzytkownik "Jeremi" <Jeremi_at_poland.com> napisal w wiadomosci

> Na www.cgk.pl podaja, ze ten MPF3102AH-F jest na lozyskach.
> Wiec jak to w koncu jest z tymi oznaczeniami?
> Na stronie ktora podales bylem, dzieki:) Jednak z tego co zauwazylem,
> to oni owszem sprzedaja ale swoim dealerom. A ja zwykla jednostka
> ludzka jestem, a nie dealer:)

A to wykonaj maly telefonik z prosba o wskazanie lokalnego dealera i po
sprawie. Przy okazji wyjasnisz sprawe oznaczen - ja kiedys kupilem tam dysk z
oznaczeniem, którego nigdzie nie znalazlem, nawet u na stronie Fujitsu. Tym
niemniej zgodnie z ich informacja telefoniczna byl to dysk na lozyskach
olejowych.

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki