AGP 1x /2x /4x /... -lamerskie pytanie:)

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 23:30:53 MET DST

Witam,

Chcialbym zadac nieco lamerskie pytanko.
A mianowicie czym roznia sie wspomniane powyzej tryby magistrali
AGP? Moja malutka wiedza ogranicza sie do tego, ze wiem iz AGP2x
taktowane jest 133mhz a AGP1x 66mhz. Czy pomiedzy tymi tybami
wystepuja jakies inne roznice? No i czym rozni sie od nich AGP4x?
Czy sa jakies plany na najb. przyszlosc - np. AGP6x?

Jeszcze jedno pytanko - co to jest tryb "Side Band"?

PS: Zrobilem malutki experyment i w biosie zmienilem z trybu AGP2x
na AGP1x, odpalilem 3DMARKa 2000 oraz 2001 i na moim GeForsie2
GTS nie zauwazylem zadnej roznicy (a w/g instrukcji karta ta rozwija
pelne skrzydla dopiero na AGP4x.).

Dzieki za odpowiedz jesli komus bedzie sie chcialo lopatologicznie wytlumaczyc:)
Pozdrawiam
Piotrek