Re: tanio sprzedam palmtopa jornada HP690 na allegro [OT]

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 23:02:39 MET DST

bridge wrote:
> w każdym sądzie (nawet amerykańskim) wygram sprawe że sprzedaż peceta w
> Polsce jest związana z pl.rec.pecet

ROTFL!!!!!
Sprawe przeciwko komu? Radkowi Sokolowi? Autorowi RFD? Mnie? Adminom
newsserverow? Juz wiem, przeciwko Tomkowi Surmaczowi za brak grupy
pl.rec.pecet gdzie mozna by pospamowac.

> klikam
> prawym guzikiem
> zainstalowalem nawet do tego celu angielskojezyczna wersje outluka
> nie ma "cancel" :)

Brak jakiejs funkcji w niedorobionym sofcie nie zwalnia jego uzytkownika
z myslenia.

> nie chce
> ale jestem elastyczny

Wlasnie zaprzeczyles sam sobie. Nie chcesz burdelu na grupie ale w
ramach "elastycznosci" akceptujesz spamerstwo.

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary