Re: tanio sprzedam palmtopa jornada HP690 na allegro

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 22:46:30 MET DST

On Sun, 20 May 2001 12:33:53 +0200, Jarek G.
<Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> wrote:

>Tak a propos - ja chetnie bym widzial 'moderowanie' tej grupy.. Mysle,
>ze nie ja jeden... Porzadek musi byc! :)

Moderowanie tutaj raczej nie wyjdzie. Po prostu za dużo postów tutaj
się wysyła i często do razu na nie pojawiają się odpowiedzi. Żeby ta
grupa była moderowana i nie straciła swojego charakteru, musiałby ktoś
24h na dobę ktoś siedzieć i filtrować posty. IMHO niewykonalne.

Ja widzę tylko jedno rozwiązania - przestrzeganie Netykiety.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków