Jaka PLYTA FC-PGA ??????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 21:59:44 MET DST

Cze rozwazam mozliwosc ponownego wziecia PIII 800/133 i
wymiany plyty glownej, bo nie mam sily sie z tym meczyc.
(Przypominam, PIII850/100 zwiesza mi PC moze z powodu przegrzania
a moze z jakiegos innego powodu, a PIII 800/133 nie dzialalo z powodu
ograniczen chipsety BX na moim Asus P3B-F)

Chyba ze wymienie ten zlom na Celerona 850 i bedzie wtedy spoko
bo ten proc juz bedzie chodzil mi na tej cholernej plycie.
Tylko sie boje ze gostek mnie zje bo mu za duzo wydziwiam z tymi procami.
:))))

Wiec jaka plyta bedzie dobra w tym momencie ? Jaka polecacie ?