Re: PIII 850 zawiesza kompa z przegrzania ??????????????

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 20 May 2001 - 20:57:25 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> eeehhhhh.....
> ale raadiator przykladasz tylko do jadra procka no nie ;-)
> no i tylko jadro procka moze sie sfajczyc

alke ciepelko zostaje w procku, przez co jaderko sie nadal grzeje dosc
bardzo... ;) czyli moze sie stopic socket ;>

> w nie kreconym kompie
> szkoda zachodu ;-)

czy ja wiem... zawsze dluzej procek pozyje :) malutki peltierek za jadro
i jest ogolnie spokoj :) nawet jesli padnie radiator, to co najwyzej
radiator sie stopi i moze jakies tasmy ide :) ale na procu nadal bedzie
~10^C :>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|