Re: Do posiadaczy drukarek

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 21:12:49 MET DST

> Mam takie pytanie : Czy podczas druku roznych dokumenetow -
> praktycznie zawsze, mozecie normalnie pracowac na komputerze ?
> U mnie mam 100% obciazenia procesora, a system chodzi jakby w
> zwolnionym tempie. Nie da sie w ogole czegokolwiek robic :-(
> Nawet kursor myszy nie chodzi normalnie.
>
> Wie ktos co to jest ?

mialem podobny problem z hp 950, roznych rzeczy probowalem ale pomogla
dopiero zmiana sterownikow na wersje corporate ed. - sa takie na
stronie hp'ka, nie wiem w czym byl problem ale teraz jest duzo duzo
lepiej, Czy ktos wie moze czym roznia se wersje sterownikow Home od
Corporate ??
sprawdz czy nie ma do hp710 innych sterow..

> Mam HP 710 i Win98 lub Win2000

a slyszalem ze hp710 wogle nie dziala pod win 2000, ze nie ma nawet
odpowiednich sterownikow

pozdrawiam
Krzysiek