Re: ABIT KT7 i BIOS

Autor: Piotr Kowalski (elektron_at_inetia.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 21:09:07 MET DST

> Slyszalem ze niektore plyty glowne maja pozyteczna wlasciwosc, mianowicie
> po nieudanej aktualizacji biosu daja sie odpalic z dyskietki coby operacje
> powtorzyc.
> Poniewaz czaje sie do aktualizacji mam pytanie czy ABIT KT7 ta wlasciwosc
> posiada.

Tak.
Sprawdziłem to praktycznie.
A mianowicie: niechcący zacząłem aktualizować Bios spod WinMe-
niechcący bo niezauważyłem że runme.bat nawet nie zapyta się mnie o
potwirdzenie. No i klops. Zwis.Restart. Czarny ekran.
Ale o dziwo część biosu czytająca ze stacjii dyskietek nadal działa:)

Pozdrawiam
elektron_at_inetia.pl