WIN2000 a kierownica

Autor: Piotr Sut (piotrsut_at_plusnet.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 14:42:18 MET DST

Od czasu przejscia na w2k mam problemy z kierownica do gier. W kazdej
samochodowce problemy sa inne, tak wiec:

- w Rally Championship program zaczyna reagowac na kierownice dopiero po
jakims czasie od startu, przy czym moze to byc sekunda, a moze byc 20 sekund
- w Colinie dziala zerojedynkowo, chociaz jest wpisana jako wolant - w w98
dzialala na tym ustawieniu analogowo.
- w ProRally w ogole robi cuda

Mam port joya w SBlive i na płycie - w obu działa tak samo, niezaleznie czy
sie wlaczy oba, czy jeden usunie.

Z gory dziekuje za sugestie, bo mam swira na punkcie gierek rajdowych.

Pio