Re: Pomóżcie z Norton Ghost.....

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 13:13:22 MET DST

Dnia Sat, 19 May 2001 14:28:34 +0200, "mdoman" <mdoman_at_astercity.net>
napisal:

>dzięki za potwierdzenie - wskutek powyższych postów straciłem cholernie
>dużo czasu na upewnienie się w tym prostym fakcie (dyski ok widzi, ale
>jak chcę zrobić obraz to jedyna ścieżka dostępu do utworzenia pliku to a:\),
To nie moja wina.. ;))

>czy opłaca się:
(..)
>(czy coś takiego zadziała, czy późniejsze odtworzenie systemu musi być także
>na FAT32 i czy będzie skuteczne), dużo tych pytań ale dzięki za sugestie i
Oplaca sie troche poduczyc o NT/jego systemie plikow, zanim sobie
zrobisz kuku :) Z NTFSa pod NT nie da sie przejsc na fat, chyba mozna
taka operacje przeprowadzic PMagic'iem - ale ja sie odnosze do takich
sposobow z podejrzliwoscia.. Tobie tez tak radze.
Co do 'pozniejszego odtwarzania systemu' - Ghostowi wisi na jaka
partycje, bo i tak zarznie to, co tam jest... nawet mozesz wielkosc
partycji docelowej modyfikowac, ale lepiej zgrywac na wielkosc
identyczna, z jakiej byl robiony image..

BTW: NTFS = grupa o NT, a nie o sprzecie.. Proponuje sobie poczytac
wlasciwa grupe, archiwum tejze _koniecznie_ i dopiero wtedy - po
*glebokim* zastanowieniu sie (bo prawie wsio jest gdzies opisane)
zapytac sie..

Pozdrawiam
Jarek

email: jgoralski_at_faq.net.pl