Re: voodoo Banshee - jak optymalnie?

Autor: gimek (gimek_at_interia.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 12:34:27 MET DST

sector napisał(a) w wiadomości: <9e837l$ctc$1_at_news.tpi.pl>...
>Jak optymalnie w obecnej chwili zainstalowac voodoo Banshee?
>Jakie i skad drivery, miniporty, glide itp. Jaki DX i kiedy (co najpierw)
>zainstalowac.
>
>Walcze z tym i nie moge dosc do "normalnosci" DX8 PL jest, ale 3DMark2001
>pisze, ze nie ma DX, za to niektore rzczy chodza ok. Niektore w trybie DD
>pokazuja krzaczki, inne dzizlaja tylko w trybie 640x480 i nie wyzej.
>Jak odinstalowac DX i zainstalowac poprawnie od nowa.
>Chce uniknac instalowania od nowa systemu, ale chcetnie wyslucham dodatkowo
>rady jak poprawnei to wszystko postawic od zera.

> [...]

VooDoo Banshee 16MB/AGP-mam taki sam akcelerator 3d!Nic wiecej nie wycisnie
sie z niego(badz co badz kochanego),ale i starusienkiego!GeForce w 256 DDR w
3DMarku 2000 wycisnie ~ 3750,VooDoo Banshee ~ 750(przy maksymalnym
skonfigurowaniu systemu!
<><><><>=gimek.interia.pl=<><><><>