Re: Problem z ICQ

Autor: M.G. (denver8_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 12:32:02 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> ja nie moge polaczyc sie od 2 godzin - czekam, just czekam, zobacz na
> icq.com moze maja awarje ?
>
> zainstaluj gadu gadu - laczy w sekunde i prawie zawsze, ale ICQ rules, coz
> moze bedzie osobny server dla europy, ale i tak pakiety pewnie przez NY beda

Trudno, też będę czekał, może coś się zmieni ...
Najdziwniejsze, że nie mogę połšczyć się z icq.com, może rzeczywiście awaria ?
Ale wiem z maila, że w USA wszystko działa bez zarzutu, to jak zwykle u nas
muszš być jakieś problemy.
Dzięki za zainteresowanie, przynajmniej wiem, że nie tylko u mnie sš przestoje,
już chciałem reinstalować wszystko (może jakieś konflikty?).
pozdrawiam
M.G.