Re: tanio sprzedam palmtopa jornada HP690 na allegro

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 20 May 2001 - 10:39:54 MET DST

Hi,

bridge wrote:

> 1. to nie jest grupa moderowana i kazdy moze wyslac co uwaza za zwiazane z
> tematem - ZABRANIANIE jest niemozliwe LOL

Ale wysyłanie wiadomości nie związanych z tematem jest zabronione przez
Netykietę -- a ogłoszenia nie są zgodne z tematem grupy.

> 2. co to jest "(opcja Cancel)"? :))

A kliknij sobie prawym guzikiem w dowolnym angielskojęzycznym programie
pocztowym na poście i poczytaj menu. Nie wiem, jak w polskich wersjach
czytników się ta opcja nazywa.

> 3. zgadzam się bynajmniej iż umieszczanie ogłoszeń na grupie pl.comp.pecet
> jest nieetyczne zwłaszcza iż rzeczona jornada NIE JEST PECETEM

A to, czy sprzedaje się peceta czy nie nie ma najmniejszego znaczenia.
Nie wolno umieszczać _żadnych_ ogłoszeń.

> 4. jednakowoż jak ktoś zamieści anons związany z chęcią pozbycia się peceta
> to wybaczam mu natychmiast

I chcesz mieć na tej grupie taki burdel, jaki zrobił się już na paru
innych (np. pl.comp.os.ms-windows.win9x)? Powodzenia... Bo ja nie mam
zamiaru -- a jak się już zacznie robić, to zbieram się stąd, bo nie
mam najmniejszego zamiaru czytać 20 postów ogłoszeniowych dziennie.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |