Re: atrament

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 10:23:25 MET DST

> moze masz kiepsko zrobionego refill'a (powtorne napelnienie oproznionego
> kartridza z atramentem) ?
> jak ktos niewlasciwie podcisnienie zrobil, to moze potem lac tuszem...

Użyłem użądzenia do podtrzymania ciśnienia. Zresztą nowy orginalny kartridz
też lał atramentem.
Wiem, że są specjalne pojemniczki. wyjmuje się kartridz z drukarki jak się
nie drukuje i alrament nie zasycha. Może ktoś wie gdzie to kupić?,
pozdrawiam

--
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszyscy zostaliśmy wychowani w
kulcie logicznego myślenia. [sektety super pamieci, autora zapomnialem]