voodoo 2/1000

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 22:02:41 MET DST

Powiedzcie mi jeśli śię mylę.
Rdzeń ma 90 mhz
Pamięć 100 Mhz i 25 ns
Tak czy nie?
I czy w tej karcie można podkręcić rdzeń, bo widziałem wiele programów
umożliwiających @ rdzenia. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Ta karta ma 3 procesory. Który jest odpowiedzialny za co?
Dlaczego na kabelkach podłączeniowych k. graf -> akcelerator jest
napisane vga, a nie svga?
Ciekawostka: Kare kupiłem na początku 1998 roku a na jednej z naklejek
jest napisane: "1999"

--
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszyscy zostaliśmy wychowani w
kulcie logicznego myślenia. [sektety super pamieci, autora zapomnialem]