Re: wytrzymalosc T-Bird'a 1.2GHz

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 21:00:50 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message

> Wniosek: często sprawdzać wentylatory. W zasadzie co miesiąc powinno
> się zdejmować radiator z wentylatorem, sprawdzać stan wiatraka i
> czyścić go, dokładnie myć radiator i składać całość na nowo.
> Niestety konstrukcja nowych procesorów nie sprzyja takiej dbałości :(

heh
ja sobvie z okazji wiosny przeczyscilem wszytkie wiatraki
oraz odkurzylem plyte od kurzu i zalecam
takie porzadki wszytkim mimo ze w pokoju jest cieplo
temp procka sie nie poodniosla ;-)))))

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/haz2.htm
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!