Baracuda II i fic 503A

Autor: Roan (gskul_at_interia.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 20:12:01 MET DST

Witam!!!
Mam sprzęt jak w temacie + tnt2pro i sb64 na isie.
Nie bardzo wiem czy mój dysk chodzi na tej płycie na udma66 chociaż
kontroler takowy na płycie jest.
Dysk chodzi pięknie na innych płytach na udma66,
próbowałem już ustawienia programikiem seagate do tych dysków, i wykrywają
one że dysk jest w udma66.
Jednak pod windą tego nie widać, a hd tach ma wyniki jak na dysku udma33.
A przy okazji jak odpalić udma66 pod win2000, bo standardowe ustawienia to
33.
        Pozdrowienia

s3roan_at_poczta.fm