napięcie dla durona

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 19 May 2001 - 18:53:30 MET DST

hallo. mam durona 650 podkręconego na 900, chodzi w pełni stabilnie także na
950, na gigahercu 3d studio podaje komunikaty o błęach podczas długich
renderingów, więc nic z tego pewnie.... mam wątpliwości do do napięcia
proca. mam abita kt7, zasilacz 300W. w różnych monitorach napięcie na procu
jest o 0.08 v wyższe, od ustawionego. max napięcie dla durona to jest, zdaje
sie 1.8, ja ustawiłem 1.7, co dało 1.78 w moim przypadku. nie wiem, czy to
troche nie za dużo... podkręcając proca dałem mu od razu więcej, nie
testowałem go z niższymi napięciami, ale tak sobie myślę, że można by trochę
zjechać... pytanie: do ilu, żeby komp był jak dotychczas rockstable...(nigdy
nie miałem żadnej zwiechy czy freeza...)
a wogóle to które amd są miedziane, a które aluminiowe?
grzech