Re: HP 610C i ten cholerny tusz

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 11:13:08 MET DST

Użytkownik "sobom" <sobom_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9e3j5s$l7$1_at_news.tpi.pl...
> Hey...
> Pisze, bo mam juz dosc. Mam HP 610C i brak funduszy na tusze. Wiem, ze mozna
> napelniac - ale to 2, 3 razy i koniec. Mysle o wymianie drukarki na inna.
> Ktora Wy moglibyscie polecic jesli chodzi o najtansze uzytkowanie. Drukuje
> glownie text, wiec druk kolorowy nie musi byc idealny.
> Myslalem rowniez o laserowych, ale te ceny. No i nie wiem rowniez jak jest z
> tonerami - jak czesto je trzeba wymieniac i ile kosztuja. Jaka laserowke
> Waszym zdaniem wartoby kupic - oczywiscie uzywana jesli juz.
Jeżeli drukujesz b. dużo, to laserówka b. szybko Ci się zwróci (ok. 5000 stron drukujesz
a napełnienie tonerem nie jest drogie).
Jeżeli drukujesz tekst (do jakich celów?), to najtaniej wyjdzie igłowka, ale:
- można szału dostać (głośność)
- powolne są
- druk nie jest tak dobrej jakości, jak z lasera, czy atramentu

--
DooMiniK (bachus)