Awaia HD

Autor: Hugus (szklarek_at_jota.tuniv.szczecin.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 17:03:44 MET DST

Witam,

Mam HD Quantuma 2.1GB, ktory w pewnym momenie przestal dzialac... Nie
wykrywa go BIOS - przy probie wykrycia zaczyna sie krecic, glowice cos tam
trzeszcza po czym wszystko staje. I nic. Juz bym go rozkrecil i powiesil na
scianie, ale pewien pan z Optimusa zapewnial mnie ze ma oprogramownie
umozliwiajace odzyskanie danych (na ktorych oczywiscie bardzo mi zalezy, ale
nie stac mnie aby zlecic to profesjonalnej firmie :(. Powiedzial, ze nad tym
moze posiedziec, za 50zl/h i nie wie ile czasu moze to zajac. Oczywiscie nie
poinformowal mnie co to za program. Czy odzysk danych w ogole jest mozliwy w
ten sposob? Jednym slowem, czy moge cos zdzialac na domowym PC?

dzieki za pomoc,
Hugus