Re: Czy moge zapytac sie o cene plyty ASUSa ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 16:48:22 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b04fb6a_at_news.vogel.pl...
> Witam,
>
> nie znam zabardzo zasad jakie tu panuja wiec pytam sie czy moge
> zapytac:) Chcialem sie wiec zapytac o cene plyty ASUS CUSL2
> na chipsecie i815EP? Jak ktos wie ile powinno sie za takie cos
> zaplacic to bede wdzieczny za info :)
>
> Pozdrawiam
> Piotrek

W sumie to popelnilem maly bledzik - chodzilo mi o plyte ASUS CUSL-2C.
To jest prawidlowe okreslenie plyty opartej na i815EP czyli bez grafiki i dzwieku.

Mam jeszcze jedno pytanko odnosnie tej plyty - jest jakas jej wersja z 2 ISA ???
Mam Creative SB-AWE64/ISA z ktorego jestem bardzo zadowolony, podobnie
jak z niezniszczalnego i naprawde bardzo dobrego modemu Zoltrix v33.6 na ISA.
Jak plyta nie ma przynajmniej 2 gniazd ISA to bede mial problem ;-)

Pozdrawiam
Piotrek