Re: Norton Ghost - czy dobrze zrobilem ?

Autor: pluton (M.Pluta_at_nabla.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 12:43:56 MET DST

>1. Local/Partition/To Image

Tu mam pewne w=B9tpliwo=9Cci.=20
Pisa=B3em na grupie windows.winnt, ale jeszcze nie ma odpowiedzi.=20

>Po okolo poltorej minuty na dysku D mialem juz gotowy plik imageC.gho,

Hm... p=F3=B3tortej minuty ? Troch=EA szybkawo... A rozmiar GHO ? JAk =
100 MB=20
to raczej ok.

>1. czy wszystko zrobilem dobrze?

Ano, te=BF mam takie w=B9pliwo=9Cci. nie wiem, czy Twoja ( i moja ) =
wersja ghosta=20
uwzgl=EAdnia boot sektory. Zastanawiam sie nad powtorzeniem kopii=20
z tak=B9 wersj=B9 ghosta , w kt=F3rej jawnie ka=BFe si=EA do=B3=B9czy=E6 =
boot sektory.

>2. czy dyskietka startowa przygotowana w opisany sposob i plyta z
>obrazem partycji wypalona jako dane wystarcza mi do bezproblemowego
>odtworzenia systemu? Zaznaczam, ze plyta mialaby byc nagrana nie jako
>bootowalna, ale jako zwykle dane.

Sprawd=BF przynajmniej, czy ghost odpalony z dyskietki widzi cdrom, i =
czy mo=BFesz=20
wybra=E6 opcj=EA Image->Partition.

cul
pluton