Re: wykrywanie CDromu

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 12:07:48 MET DST

Użytkownik "sobom" <sobom_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> nie dalo. Cd rusza, ale nie jest wykrywane przez bios (sam naped jest na
> pewno dobry - sprawdzalem go na innym kompie).
> Moze ktos z Was mial podobny problem i wie jak go rozwiazac.
> Bios plyty to:
> Award Modular BIOS v4.51PG
> Version VBS1.11P FIC PA2002 Rev1.21

uzywam tej samej plyty; cd-ka nie wykrywa na kontrolerze ide; ale systemy
oprecyjne go widza;
co do aktualizacji bios: !!!!! sa dostepne biosy, ale niektore z nich nie
dzialaja z ta plyta; na stronie producenta sa po kolei rozne aktualizacje,
ale dziala tylko 4.09G800a; ale nie wiem jak u mnie z tym Rev1.21 ;)))))
jedna z wczesniejszych sie w ogole nie uruchomila; zas na kolejnej winda nie
chciala przy instalacji zauwazyc urzadzenia BIOS; i nie wykrywala portow,
kontrolerow, zadnych kart rozszerzen; radze wiec uwazac;

> 2. Czy na procku 486 (jesli tak to na ktorym) pojdzie winda95?

taaaaaaa; na pewno na dx-2 60;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem