Problem z konfiguracja ATHLON 1000MHz

Autor: Wojtek Kazimierowicz (wojtex_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 11:17:05 MET DST

Witam!

Od wczoraj stalem sie posiadaczem nastepujacych podzespolow:
procesor: AMD Athlon 1000
pamiec: 2x128 pc 133
plyta: Abit KT7RAID
dysk: IBM 40GB
cd-rom: jakis tam 48x
nagrywara: TEAC 8x IDE
dzwiekowka: SB Live
Modem: Zoltrix
grafika: RIVA Vanta 16 MB
SYSTEM: WIN98se

A teraz szczegoly - wszystko zainstalowalo sie poprawnie bez zadnych
konfliktow procesor w biosie ustawiony 10x100MHz, pamiec na 133MHz. Problemy
natomiast zaczely sie przy probie nagrania czegos najpierw wieszal sie
komputer przy odczycie danych z plyty matki ale z tym sobie poradzilem
okazalo sie ze nie potrzebnie byl wybrany tryb DMA przy cdromie i
nagrywarce. Ale nadal przy tak duzym i szybkim twardym dysku spada mi bufor
szczegolnie przy nagrywaniu muzyki (duze pliki). Nie wiem o co CHODZI!!!
Dysk jest polaczony na osobnej tasmie a cd-rom razem z nagrywarka na jednej.

A i jeszcze jedne przy probie ustawienia mnoznika na 7,5 i czestotliwosci na
133 MHz komputer wogule nie startowal. Co trzeba poprzestawiac w biosie zeby
chodzilo na 133MHz?

pozdr Wojtek

ps. pomozcie!!!