wytrzymalosc T-Bird'a 1.2GHz

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Sat 19 May 2001 - 05:46:12 MET DST

Witam !
Ile max temperature moze wytrzymac T-Bird 1.2GHz zeby sie nie uszkodzil ?
Pytam bo dzisiaj zastalem swego kompa (ktory chodzi nonstop) z prockiem o
temp 108 stopni C a to dlatego ze wentylator nawalil i na poczatku nie
wiedzialem a co biega ale udolo mi sie wejsc do biosu i wtedy ujzalem
temperature. Jednak po wylaczeniu kompa i slodzeniu procka gdy wlaczylem go
ponownie dzialal bez zarzutow wiec chyba przezyl. Normalnie mam na nim 46-50
stopni i chodzi jako niepodkrecony.
Muti