Re: cd rom

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_hub.wp-sa.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 23:25:48 MET DST

Użytkownik "Tomfa" <sandt_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Mam starego dorego CD roma. Problem jest taki, ostatnio go nie używałem,
bo
> nie musiałem... :)) trwało to jakieś 3 tygodnie, po tym okresie, CD rom,
nie
> czyta płytek, system windoza, mówi, że jest niegotowy.... czyli jakbyh
> płytki nie widzial - czy to się da naprawić, czy to już koniec?
>
> CD Sony x4 :))

Sprobuj rozebrac wziazc patyczek taki z watka na koncu (paleczki
higieniczne) zamoczyc go w spirytusie (nie salicylowym, zwyklym) i
delikatnie przeczyscic soczewke.
Jak nie pomoze to mozesz jeszcze pokombinowac z regulacja (ostatecznie),
wczesniej mozesz tez rozebrac obudowe wokol soczewki i przeczyscic ja
dokladnie z dwoch stron (ale niewiem czy warto naprawiac taki zlom, to
robota na 1,5 godziny).

Pozdrawiam,

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl