Internet Explorer i polaczenie

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 22:24:51 MET DST

Szanowni grupowicze mam pytanko odnośnie połączenia z TP.
Nie wiem dlaczego po instalacji Internet Explorer 5.5 (chyba cały pakiet)
oczekiwanie na połączenie z TP'są jest chol..nie długie. Dlaczego? Czy coś
trzeba doinstalować czy odinstalować, może coś w opcjach jakiś namieszać?
Zaznaczam, że mam Win98 SE.
Zatrzymuje sie na zdaniu Weryfikacja nazwy użytkownika i hasła.
Dzięki.