kilka systemow operacyjnych na jednym dysku

Autor: deimos (mdj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 22:14:37 MET DST

witam
mam nastepujacy problem:
chce na jednym dysku miec kilka systemow operacyjnych, ale mam dosc powazny
problem techniczny:
chce miec dos 6.22; win 95; win me; win me (jeszcze jeden), linux - problem
polega na tym ze chyba nie moge zrobic wiecej niz 4 partycje promary, a
takie wlasnie sa wymagane przez pierwsze 4 systemy, z linuxem jest mniejszy
problem, ale jak mam juz 4 partycje promary to nie moge utworzyc juz zadnej
(caly obszar extended - rozszerzony - w ktorym znajduja sie partycje
logiczne jest jedna partycja primary) - to pierwszy, najpowazniejszy
probleml jest jeszcze jeden: wyszystkie partycje bootowalne musza sie
znalezc bodajrze w pierwszym gigabajcie gdyz lilo sie dalej nie zainstaluje
i zaden system na facie tez....
aha - uzywam bootmagic-a (z partition magica 6)
co robic ?
jest nadzieja ?
co mi proponujecie ?
czekam na propozycje.