UPS

Autor: Przemysław Dmochowski (bazic_at_go2.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 20:56:38 MET DST

Witajcie.

Jak obsluguje sie polaczenie logiczne z UPS'ami? Jakie sa do tego kable
(schamacik?) Czy ktoś ma informacje jaki jest do tego protokół komunikacji?
Mam UPSa Orvaldi 420VA ale nie mam żadnego softu ani kabla. W siedzibie
Orvaldi poinformowano mnie, że musze zakupić soft+kabel za 50zł+koszty
wysyłki :((( Granda w biały dzień.

przepraszam, że tutaj, ale jest to jedno z miejsc, gdzie ktoś może miał z
tym do czynienia.

pozdrawiam
Przemok