Re: GA-6BXE - krecenie celka

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 18:33:40 MET DST

> oj oj oj - procesor kręcimy poprzez zmianę częstotliwości z 66 na wyższą
> !!!!
> a ty kombinujesz z mnożnikiem ( do tego trzeba zakleić któryś pin na procu
> B1 czy jakoś tak - poszukaj)
Oops, ale wpadka. A ja sie dziwie czemu nie chodzi. Krecilem juz AMD'ki, ale
tam jest ciut inaczej.
Napisales, ze trzeba zakleic pin na procku, czyli jest mozliwosc zmiany
mnoznika na celkach 300A - zgadza sie. A od ktorego Intel wprowadzil blokade
mnoznika?
Jakby ktos mogl napisac dokladnie w jaki sposob odblokowac mnoznik - to bede
wdzieczny.
Trzymajcie sie cieplo...